Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

Στο Απειρο






Στο άπειρο ποντάρισα




χωρίς κανένα λόγο




και όλα τα χαλάλισα




στου έρωτα το τζόγο.








Καλύτερα τριπλό τζακ ποτ




να είχα κυνηγήσει




παρά στα δυο ματάκια σου




που έχω επενδύσει.








Σ' ευχαριστώ που έφυγες




και μάφησες στον άσσο




γιατί εγώ εγώ δεν έμαθα




ποτέ να λέω πασο








Τά ρέστα μου! Τα ρέστα μου!

Σπρώχνω και τη ψυχή μου!




Με μια ματιά σου πονηρή




πάει και το ταπί μου...





An kai o pirgos ine ftiagmenos stin ammo,fenete para poli omorfos!Me to proto kima omos distixos tha katarefsi,opos kai oi.......prosdokies mas!!Den thimame akrivos ta logia tou Kazantzaki,alla mono to ''Den perimeno TIPOTA'





Δηλαδή όλα.

Γιατί είμαστε ελεύθεροι.













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπάχαλο

  Τα τελευταία χρόνια, όλο και συχνότερα ακούμε στις ειδήσεις, ως γενικό χαρακτηρισμό κάθε «ακραίας» πολιτικής/κοινωνικής διαμαρτυρίας, το ν...